Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// WebDesign

Webdesign – Összhangban online-offline

Egy webdesigner dolga nem csupán a honlapkészítés és keresőoptimalizálás, hanem az egységes vizuális kommunikáció összehangolása weben vagy bármilyen más felületen. A weboldalkészítés fontos döntés egy cég életében. Mivel ez a marketingeszköz fogadja az online közönséget, nagyon fontos, hogy vizuális megjelenése illeszkedjen a cég tevékenységéhez, az egyes arculati elemek egymást erősítve bizalmat, profizmust sugalljanak.

Természetesen az is kiemelten fontos, hogy az elkészült weboldal látogatottsága magas és minőségi legyen. Egy keresőoptimalizált honlap nem akkor hatékony, ha nagy látogatottságot generál, hanem akkor, ha a honlap látogatói a cég valós célközönségéből érkeznek a honlapra. A „legyen valamilyen honlapom” a mai, kiélezett online versenyben már nem elegendő. Ha egy weboldal nem egyedi, vagy nem kínál valamilyen különlegességet, akkor a látogatók lemorzsolódnak, ez pedig több szinten okoz károkat a cég számára. Egyrészt kárba veszik a reklámra és marketingre fordított idő és pénz, másrészt az ügyfelet valamelyik konkurense fogja kiszolgálni.

Az okostelefonok és táblagépek ugrásszerű elterjedésének következménye, hogy a vásárlói közösség online kutat információk után és egyre több esetben dönt az interneten szerzett információk alapján. Ezért fontos, hogy a weboldal egyaránt hibátlanul jelenjen meg minden internetezésre alkalmas eszközön, nehogy emiatt veszítsen el egy potenciális ügyfelet. Mivel mindenkinek kevés ideje van a magánéletre a napi rohanásban, a közösségi oldalakon töltött átlagos idő is jelentősen emelkedik. Éppen ezért a weboldal közösségi oldalakkal való összekapcsolása jelentősen elősegíti a vállalkozás üzleti céljait.

Van még valami, ami a weboldal készítés során rendkívül fontos, de nagyon ritkán kerül szóba a munka elkezdése előtt. Az Ön céljai.

Egy weboldal ára elsőre lehet, hogy kedvező, de a későbbiekben komoly gondokat is okozhat, ha a weboldal tervezésénél nem gondolják át kellőképpen, hogy az elkészült arculati elemeket milyen egyéb reklámhordozókon szeretnék később megjeleníteni. Éppen ezért az arculattervezés elején kell figyelembe venni azokat a szempontokat, amik elősegítik az Ön üzleti céljait, mivel minden későbbi korrigálás és változtatás komoly anyagi következményekkel és munkával jár.

Amit sok webdesigner elfelejt, hogy a weboldal nem egy önállóan létező eszköz, hanem a cég része, így a tervezésnél vizuális összhangra kell törekedni a cég minden marketingeszközével.

Összefoglalva egy hatékony céges honlap

  • Vizuális egységben van minden webes és egyéb felületen
  • Keresőoptimalizált
  • Egyaránt hibátlanul jelenik meg minden internetezésre alkalmas eszközön
  • Egyedi, bizalomgerjesztő, emlékezetes arculattal rendelkezik
  • Illeszkedik az Ön jelenlegi és távolabbi céljaihoz
  • Saját kezűleg szerkeszthető és keresőoptimalizálható
  • Bővíthető
  • Össze van kapcsolva a közösségi oldalakkal

Úgy érzi, hogy a leírtak megfelelnek az Ön igényeinek? Kérjen árajánlatot ezen a linken!

Kérdései maradtak? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Személyes tanácsadásra van szüksége? Egyeztessen időpontot vizuális kommunikáció szakértőnkkel!

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!