Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// Nyomdai előkészítés

Nyomdai előkészítés – A megérinthető látvány

Bár az online marketing nagyon fontos, a nyomtatott reklámhordozók is kiváló eredményeket hoznak, hatásukat pedig hosszan kifejtik. Amennyiben Ön nem is küld rendszeresen DM levelet, nem szórólapozik, nem hirdet óriásplakátokon, akkor is használ olyan eszközöket, amelyek egyben reklámhordozók is lehetnek. Névjegykártya, levélpapír, boríték és mappa. Ezek az eszközök fontos kellékei minden vállalkozásnak, ezért érdemes kihasználni a kezünkben lévő lehetőségeket.

A nyomdai előkészítés során az egyes marketingeszközöket úgy tervezzük meg, hogy a nyomdai kivitelező számára felhasználható legyen. Így Önnek nincs más dolga, mint felkeresni egy nyomdát és megkezdeni a sorozatgyártást. A céges levélpapír és boríték megkülönbözteti cégét, hogy már a levélre nézve is egyértelmű legyen partnereinek, hogy Öntől kaptak levelet.

A névjegykártya fontos és hasznos az üzleti kommunikációban, ezért érdemes figyelmet és időt szentelni a névjegykártya tervezésre. Fontos, hogy hasznos információkat tartalmazzon és a többi reklámeszközzel összhangban képviselje cégét.

Amit kevesen tudnak, hogy a grafikusok 2 csoportba sorolhatók: Az egyik csoport inkább a nyomtatott felületekre tervez, a másik csoport pedig a webes tervezésben mozog otthonosan. Érdemes tehát olyan grafikust keresni a nyomdai előkészítéshez, aki mindkét területen profi tudással rendelkezik és képes vizuálisan is összehangolni vállalkozása online és offline megjelenéseit.

Természetesen rengeteg egyéb eszköz létezik, amellyel hatékony reklámkampányokat indíthat. A nyomdai eszközök előnyei, hogy kiemelik cégét, hiszen a marketing kommunikáció manapság inkább az online területekre fókuszálódik. A nyomdai produktumok másik nagy előnye a tartósság. Egy ügyes eszközzel hónapokig, vagy akár évekig is jelen lehet ügyfelei előtt, plusz költségek nélkül!

Néhány ötlet:

  • Névre szóló naptár (asztali vagy fali)
  • DM levél
  • Szórólap
  • Brossúra
  • Oklevél (Pl.: legjobb ügyfél vagy kalandtúra túlélő)
  • Post-it (természetesen az Ön cégét képviselve)
  • Megállítótábla
  • Autómatrica
  • Reklámtáska
  • Kifestő (pl. bababoltban)
  • Papírkorona (pl.: rendezvényhelyszíneken)
  • Roll-up
  • Reklámtábla
  • Zászló

A lista hosszan folytatható, minden tevékenységnek vannak speciális reklámlehetőségei. Kíváncsi rá, hogy Önnek milyen eszközök lehetnek hatékonyak és mennyibe fognak kerülni? Egyeztessen időpontot vizuális kommunikáció szakértőnkkel ezen a linken!

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!