Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// Google AdWords gyakran ismételt kérdések

Mitől függ, hogy mennyibe kerül egy kattintás?

Egy kattintás ára függ a hirdetés pozíciójától, a kulcsszóra adott maximális kattintási díjtól, a hirdetett oldal minőségétől, a hirdetési szöveg minőségétől és a konkurens hirdetők számától.

Mennyi kulcsszóval hirdethetek?

Az AdWords hirdetésekkel korlátlan számú kulcsszóval hirdethet, nincs sem alsó, sem felső határ.

Az AdWords időzíthető?

Igen, a Google AdWords hirdetések tetszés szerint időzíthetőek, 5 perces időszeletekben a hét bármely napján külön-külön.

Hogyan oldható meg, hogy a hirdetésem csak egy adott területen jelenjen meg?

Az AdWords hirdetés fókuszálható tetszőleges számú országra, városra, így hirdetése pontosan ott jelenik meg, ahol célközönsége lakik vagy dolgozik.

Megadhatom a címemet a hirdetésben?

Igen az AdWords hirdetés kiegészíthető címmel, vagy címekkel. Amennyiben hirdetése a kiemelt pozícióban jelenik meg, akkor a megadott cím térképtalálaton is megjelenik.

Mi az átlag CPC?

Az átlag CPC a ténylegesen fizetendő összeg egy kattintásért.

Mi az a licit az AdWords-ben?

Az AdWords hirdetések rangsorolása licit alapú, vagyis (leegyszerűsítve) aki nagyobb összeget ajánl egy kattintásért, az előrébb kerül a konkurens hirdetők között.

Mi az a keresési hálózat és Display hálózat?

Az AdWords hirdetések két csoportja a keresési hálózat és a Display hálózat. A keresési hálózaton a hirdetések a Google kereső találati listája mellett, felett vagy alatt jelennek meg, a Display hálózaton futtatott hirdetések pedig olyan Google partneroldalak összessége, amelyeken engedélyezik Google hirdetések megjelenítését.

Létezik képes hirdetés az AdWords-ben?

Igen az AdWords rendszere lehetőséget ad képes hirdetések futtatására a Display hálózat bizonyos oldalain.

Mekkora összeggel érdemes kezdeni?

Ez tevékenységenként és célonként váltózó, általánosságban napi 1000 Ft-os keret már eredményes lehet.

Mi történik, ha valaki sokszor kattint a hirdetésemre, minden kattintás pénzbe kerül?

Nem, az AdWords több módon szűri ki az érvénytelen kattintásokat. Egy IP címről 8 óránként 2 kattintásért számos fel díjat az AdWords.

 

 

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!