Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// Etarget

Etarget hirdetés

(Tipp) Etarget –  Feltűnő, népszerű, célozható, mérhető, irányítható hirdetés.  (Tipp)

 

Az Etarget hirdetés izgalmas kiegészítője lehet online hirdetési hálózatodnak. Az elmúlt időben dinamikusan fejlődő hirdetési hálózat hatalmas közönség megszólítását teszi lehetővé, a különböző szűkítési és célzási lehetőségek átgondolt használatával olajozott online ügyfélszerző csatorna építhető.

Az Etarget hirdetések javításához részletes statisztikai adatok állnak rendelkezésre az Etarget online felületén, további hasznos adatokat kaphatunk, ha az Etarget rendszerét összekapcsoljuk Google Analytics fiókunkkal. Az összekapcsolást minden esetben javasoljuk, nagyon tanulságos következtetéseket vonhatunk le a látogatottsági adatokból.

Etarget előnyök

  • 9 urópai országban elérhető
  • Több, mint 1700 partnerportál
  • Több, mint 20.000 ügyfél
  • Több száz Marketing partner
  • Többfajta hirdetési forma
  • Etarget a Facebook-on
  • Etarget a lap.hu-n
  • Maximalizálható és mérhető költségek
  • Retargeting (korábbi látogatók ismételt megszólítása)
  • Demográfiai és tartalmi célzások
  • Követhető eladások
  • Vizuális hirdetések
  • Részletes statisztikák

 

Az Etarget 9 europai országban elérhető hirdetési hálózat, jelenleg több, a több mint 20.000 ügyfél önmagában is meggyőző adat, de szerencsére több érv is szól még az az Etarget mellett.

Az Etarget hirdetés lehetőséged ad, hogy olyan nagy látogatottságú portálokon hirdessen, mint az Origo, az Index, a Népszabadság Online, a lap.hu oldalak vagy a Facebook. A céljaidhoz illően összeállított Etarget hirdetési hálózat információ éhes célközönséggel bombázza honlapodat, éppen ezért fontos, hogy a hirdetési rendszered (kulcsszavaid, hirdetés szövegeid, Banner hirdetéseid, érkeztető oldalaid és célzásaid) a számodra optimális irányba terelje célközönséged.

Etarget keresési hirdetések

Megszokott módon hirdethetünk az Etarget rendszerén kereséseken alapuló hirdetésekkel. A szöveges hirdetés a keresési találatok környezetében, a listaoldalak különböző részein jelennek meg, a díjazás a megszokott elszámolásban, kattintás alapon történik.

Az Etarget keresési hirdetések kezelésére a hagyományos “szabályok” vonatkoznak, vagyis célszerű úgy megfogalmazni hirdetés szövegeinket, hogy tökéletes összhangban legyen érkeztető oldalunkkal és célközönségünk szóhasználatával. A kulcsszavak kiválasztásánál célszerű tágabb értelmezési körben gondolkodni, majd a kapott eredmények alapján szűkíteni a megjelenéseket.

Az Etarget tartalomra optimalizált hirdetéseiben a fókuszpontot célközönséged érdeklődési köre köré építjük, majd ehhez igazodunk szöveges és vizuális hirdetésekkel, amelyek tökéletesen tükrözik tevékenységedet vagy termékeidet. A találatokat a látogatók viselkedése alapján optimalizáljuk, növelve az “ideális ügyfél” jelöltek számát.

Retargeting – Egy kattintás sem vész kárba!

A retargeting egy olyan lehetőség, ami sokáig hiányzott az online marketing eszköztárakból. Használatával üzenetünket újra megjeleníthetjük azok számára, akik meglátogatták honlapunkat az etarget hirdetéseken keresztül, de még rendeltek vagy léptek velünk kapcsolatba, célunktól függően.

A retargeting kitűnő lehetőség az eladási arányok növeléséhez az olyan vállalkozások számára, amelyeknek célközönsége jellemzően hosszabb mérlegelés és kutatás után dönt a vásárlás mellett. A többszörösen megjelenített stabil üzenet a fontos stratégiai oldalakon hatásos hosszú távú eszköze az online eszköztárunknak, de érdemes kordában tartani kiadásainkat, az Etarget rendszere meglepően intenzív látogatószerzési csatorna, gazdálkodj megfontoltan hirdetési kereteddel!

Etarget – Céltudatos célzási tippek

Minden hirdetés feladásának célja van, nincs ez másképpen az Etarget esetén sem. A legelső lépés egy reklámkampány tervezésekor a cél meghatározása. A cél lehet eladás, hírlevél feliratkozás, regisztráció, ajánlatkérés, telefonhívás

 

 

Az Etarget elmúlt években véghezvitt fejlesztéseinek köszönhetően kitűnően célzott hirdetéseket hozhatunk létre. Az elsődleges és legfontosabb célzás a termékedre vagy szolgáltatásodra jellemző kulcsszavak és célközönséged érdeklődési körére jellemző kulcsszavak ügyes kombinációja.

Ezután végezzük el a kampány finomításait, beállíthatjuk azt a területet, ahol célközönsége tartózkodik, megadhatjuk a kampány futtatásának idejét, a hirdetés intenzitását és azt is, hogy milyen eszközökön jelenjen meg.

Az Etarget hirdetések költsége tökéletesen nyomon követhető és kézben tartható. Önnek lehetősége van eldönteni, hogy naponta mekkora összeget szán weboldala népszerűsítésére. Amikor a kattintások összege eléri a maximális napi keretet, hirdetése automatikusan leáll, majd a megadott időpontban másnap újra indul.

A több, mint 1700 magyarországi Etarget partnerportál segítségével elérheti a Magyar internetezők közel 90 %-át, éppen akkor, amikor kedvenc oldalaikat böngészik. Így hirdetése nyitott fülekre talál, éppen ott, ahol kell, éppen azoknak, akik tevékenységével/termékével kapcsolatosan informálódnak.

A kulcsszavak kattintási árai szintén Öntől függenek. Ahogy havi költségeit, kattintási díjait is maximalizálhatja. A maximális kattintási díj nem egyezik meg a ténylegesen fizetendő összeggel, ez csupán azt jelenti, hogy az adott kulcsszóra ennél többet nem kíván szánni.

A rangsorolás licit alapú, vagyis az kerül előkelőbb helyre a konkurens hirdetések között, aki nagyobb összeget ajánlj az adott kulcsszóra. A pozíciót a liciten kívül befolyásolja a hirdetés minősége, valamint az, hogy milyen régóta futtatja Etarget hirdetését.

Kérdései maradtak? Vegye fel a kapcsolatot Etarget szakértőnkkel, vagy kérjen személyre szabott árajánlatot!

 

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!