Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// Google AdWords kampánykezelés WebÁruházaknak

WebShop AdWords kampány– Előtérben az eladás

A Google AdWords tökéletes megoldás a webáruház tulajdonosok számára. Egy egységes, átlátható, irányítható, mérhető értékesítési csatorna, amely számtalan lehetőséget kínál az ügyfélszerzésre. Munkánk során olyan kampánycsoportosításokat, célzási beállításokat, szövegezéseket, hirdetésbővítményeket használunk, amelyek legjobban előkészítik az értékesítést, párhozamosan a kevésbé értékes látogatók kiszűrésével. Az AdWords hirdetések teljesítményét és hirdetése megtérülését folyamatosan javítjuk és optimalizáljuk, olajozott online marketing csatornát adva az Ön kezébe.

Hogyan kezeljük a webáruházak AdWords kampányait?

A webáruházak számára tervezett AdWords kampányok esetén az első lépés a termékkör, a kiszállítási terület és a legaktívabb közönségre utaló kulcsszavak meghatározása. A különböző termékköröket fontosságuk, vagy eladás/nyereség arányuk szerint kampánycsoportokba rendezzük, külön-külön beállítva az egyes témakörökre szánt napi keretet. Az AdWords hirdetések szövegeinek megírásakor a részletekre helyezzük a hangsúlyt. Célunk, hogy minél gazdagabb információt adjunk potenciális érdeklődőinek még a kattintást megelőzően. Természetesen a szövegek megírásakor figyelembe vesszük az AdWords hirdetési irányelveit is, biztosítva a magas minősítésű (AdWords –ben használt kulcsszavak, hirdetésszövegek minőségi mutatói az AdWords rendszerében) hirdetéseket az Ön számára.

Informatív AdWords hirdetések

Az AdWords hirdetésbővítmények kiváló értékesítés segítő eszközök, segítségükkel még jobban célközönsége igényeihez igazítjuk hirdetéseit. A telefonszám megjelenítése hasznos, gyakran az eladás nem közvetlenül a webáruházon keresztül történik. Az ügyes ügyfélszolgálat telefonon levezényelt eladásai további értékes megrendeléseket hoznak az Ön számára. Beállításainkkal elérhetővé tesszük a click to call funkciót, így az okostelefonokon keresők számára csak egy kattintás és az Ön cégénél csörög is a telefon. A belsőlink bővítmények az AdWords hirdetések alatt megjelenő további linkek, rendkívül hatékony eszközzel bővítve lehetőségeinket. Webáruházak számára felépített

AdWords eszköztár a termékek köré építve

AdWords kampányaink lehetővé teszik, hogy hirdetéséhez kapcsolódó többlet információt adjunk a terméke iránt érdeklődők számára. Ezzel az eszközzel termékleírások, kiszerelésbeli különbségek, termék alkategóriák hálózatát hozzuk létre, minden esetben a kulcsszóhoz leginkább illeszkedő, eladássegítő információkkal növelve a hirdetés hatékonyságát. A cím megjelenítésével hasznos információkat adunk vállalkozásáról, bemutatóterméről, telephelyéről, átvételi pontjairól, hogy a személyes kapcsolatot igénylő érdeklődők könnyen Önre találjanak.

Sokrétű statisztika minden látogatóról

A Google Analytics sokrétű részletes statisztikáinak elemzésekor fény derül az AdWords kampányok gyenge pontjaira, valamint erős csatornáira. Megismerve vásárlóköre online keresési, böngészési és viselkedési szokásait mindig a megfelelő irányba tereljük AdWords kampányait. A közös munka során Ön pontosan tudni fogja, milyen kulcsszavak keresésével, milyen hirdetésszövegen keresztül, milyen oldalakról, milyen eszközzel, melyik napszakban, milyen településből érkeznek azok a látogatók, akik megrendeléseket is végrehajtanak.

Konkrét eladások mérése az AdWords -ben

A konverziókövetés az AdWords kampányok zászlóshajója, segítségével teljes rálátással alakítjuk online hirdetéseit, követhetően, csak a valós eladásokra fókuszálva. A könverziókövetés a valós eladásokat számolja, így AdWords kampányai mindig a leghatékonyabb kulcsszavakra összpontosítják az erőforrásokat. Az eladási modelleket tanulmányozva termékkörök kizárása és megerősítése (az eladások száma alapján) folyamatosan javítja a hirdetések megtérülésének gyorsaságát. Az online jelenlét során elvárás a gyors reagálás, a közös munka során ebben sem kívánunk gátat szabni üzleti sikereinek. Kollégáink felkészülten kezelnek többezer kulcsszavas AdWords kampányokat, naprakészen tartva ügyfeleink bevételtermelő csatornáit.

HÍVJA ADWORDS SZAKÉRTŐINKET:

70/624-1313 & 70/611-8751

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!