Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// AdWords kampánykezelés

Komplett Google AdWords kampánykezelés 30.000 Ft/hó + ajándékok 75.000 Ft értékben

 

Díjmentes kulcsszókutatás + Díjmentes AdWords kampánytervezés + Díjmentes AdWords kampányfelépítés + Ajándék Remarketing kampánykezelés + 15.000 Ft értékű AdWords kupon

 

Google AdWords kampánykezelés

A Google AdWords kiváló eszköz új ügyfelek szerzéséhez. Rendkívül sokrétű mérési és szűrési lehetőség áll rendelkezésre az eredmények követéséhez, ezért a kampány finomításához részletes statisztikai adatokra támaszkodhatunk.

Összességében az AdWords egy mérhető, célozható, hatékony hirdetési eszköz. Jó kezekben igazi ügyféltermelő aranybánya, rossz célzási beállításokkal, elkapkodott tervezés és hanyag kampánykezelés esetén azonban igazi pénztemető is lehet egy vállalkozás számára.

Többet akar tudni a Google AdWords kínálta lehetőségekről? Saját kézben akarja tartani az AdWords kampánykezelés folyamatait, de útmutatásra, közérthető magyarázatokra van szüksége? Amennyiben külső AdWords szakértő és profi Google AdWords kampánykezelés után kutat, olvasson tovább és tudja meg, hogy munkánkkal milyen módon tudjuk támogatni AdWords kampányai sikerességét!

 

Google AdWords kampánykezelés Az AdWords működési elve egyszerű:

 

Ott jeleníti meg a hirdetéseket, ahol a téma iránt érdeklődő személyek aktívan böngésznek. A jól megírt hirdetésszövegekre kattintó látogatók a hirdetett weboldalra jutnak, ahol további információt kapnak az ajánlatról. Önnek tehát a célzott, nyitott érdeklődőkért kell csak fizetnie függetlenül attól, hogy hányan látták hirdetését. Az AdWords egy gyors út a kereslet és a kínálat között, értékes utánpótlással erősítve cége értékesítési gépezetét.

 

AdWords kampánykezelés – Mit jelent a „látogató minősége”?

 

Google AdWords kampánykezelés

Az AdWords a megadott kulcsszavak vagy egyéb célzási feltételek alapján jeleníti meg a hirdetéseket olyan személyek számára, akik leginkább nyitottak lehetnek ajánlatára.

Az AdWords szűkítési és célzási lehetőségeit kreatívan használva célunk, hogy a leginkább „ideális ügyfél” jelölteket irányítsuk Önhöz. Beszélgetéseink során feltérképezzük igényeit és ügyfelei keresési szokásaihoz hangoljuk AdWords kampányát.

Az, hogy kinek milyen az igazán ideális látogató, éppen annyira szubjektív kérdés, mint az, hogy kinek milyen a legideálisabb autó. Van akinek a gyorsaság, van akinek a vonzó külső, van akinek a költséghatékony fenntartás, van akinek az alacsony ár, van akinek a megbízhatóság a legfontosabb szempont.

Ahogy egy ügyes autókereskedő, úgy egy profi AdWords szakértő is részletesen feltérképezi az igényeket még a tényleges AdWords kampánykezelés előtt, hogy a legjobb megoldást kínálja a megrendelőnek. A célok határozzák meg, milyen eszköz, vagy eszközök kombinációja vezet  a sikerhez, a kommunikáció stílusa és a célzási beállítások pedig a célközönség szokásai és a kínált termék/szolgáltatás sajátosságai alapján kerül kialakításra.

 

 A lézerpontos célzásokkal végzett AdWords kampánykezelés legfontosabb előnyei:

Google AdWords kampánykezelés

  • A hirdetési költség többsége valóban célzott látogatókat ér el
  • Kevesebb felesleges, “téves” hívás és e-mail terheli le az értékesítési csatornákat
  • Alacsonyabb kattintási árak
  • Magasabb átkattintási arány (CTR)
  • Minimalizálódik az “ablakon kidobott” AdWords hirdetési keret
  • Erős remarketing listák építése magasan célzott látogatókból
  • Előkelőbb hirdetési helyezés licitemelés nélkül

 

 

AdWords kampánykezelés –  Célzási eszköztár

 

Google AdWords kampánykezelés

Szerencsére számtalan lehetőség áll rendelkezésünkre az AdWords kampánykezelés során, amelyeket ügyesen használva vagy kreatívan kombinálva folyamatosan csúcsra pörgethetjük az AdWords kampányok teljesítményét.

Ízelítőként összeszedtük a leggyakrabban használt eszközöket és lehetőségeket, amelyeket rendszeresen használunk az AdWords kampánykezelés hatékonyságának kiértékeléséhez és a teljesítmény optimalizálásához.

Természetesen nem kötelező minden funkciót kihasználni, mindig az aktuális céloknak leginkább megfelelő megoldáscsomagot ajánljuk, majd szükség szerint finomhangoljuk.

Megismerve vállalkozását, termékeit, szolgáltatásait, felmérve ügyfélköre szokásait, beállítjuk és finomítjuk kampányát a kezdetektől a napi finomításokig egyaránt. Többek között az alábbi eszközöket használjuk és igény szerint kombináljuk az AdWords kampánykezelés során:

  • Hirdetésütemezés
  • Nyelvi célzás
  • Demográfiai célzások
  • Hirdetésrotáció
  • Felső költség korlát (napi hirdetési keret)
  • Manuális licitálás (az alacsony kattintási díjakért)
  • Érdeklődési kategória alapú célzások
  • Területi célzás (város, régió, ország stb)
  • Remarketing
  • Konverziókövetés
  • Témakörök szerinti célzás
  • Egyéni eszköz célzások
  • egyéni ajánlattételek (hely, érdeklődés, eszköz, napszak, stb. alapján)
  • Vizuális hirdetések (tartalom alapján)
  • Video hirdetések (tartalom alapján)
  • Kapcsolódó aloldalak speciális használata (site linkek)
  • Kapcsolódó keresések követése
  • Kizáró kulcsszavak használata
  • Speciális termékcélzások (webshopoknak)
  • Megjelenés alapú elszámolás (brand építőknek)
  • Google Analytics (teljes rálátás az eredményekre)
  • Könnyen átlátható, összegző elemzések igény szerinti gyakorisággal

 

Google AdWords kampánykezelés

 

AdWords kampánykezelés – Hogyan dolgozunk?

Munkánk első fázisa az AdWords kampányok alapjainak elkészítése. Néhány kivételes alkalomtól eltekintve négy AdWords kampány típust alkalmazunk:

Google AdWords kampánykezelés

Webáruház kampányok (Tipp) Az AdWords kampányokat a megrendelések száma és értéke alapján alakítjuk

Helyi vállalkozások (Tipp) Az AdWords kampányokat szolgáltatási területe és termékei alapján alakítjuk

Országos kampányok (Tipp) Az AdWords kampányokat régió, termékcsoport és demográfiai adatok alapján alakítjuk

Brand kampányok (Tipp) Az AdWords kampányokat márkaerősítő eszközökkel, érdeklődés alapján alakítjuk

Az AdWords kampány típus kiválasztása után feltérképezzük az ügyfélköre által gyakran használt szavakat, majd témakörök szerint kampánycsoportokba rendezzük. A leginkább kreatív és kiemelten fontos rész a hirdetésszövegek összeállítása. Az AdWords hirdetés ára akkor térül meg, ha a honlapra érkező látogató megrendelést is végrehajt.

Éppen ezért a jó AdWords kampány hirdetés szövege figyelemfelkeltő, valós információt hordozó, cselekvésre ösztönző, tartalmazza a témához kapcsolódó kulcsszavakat, valamint a leginkább témába vágó aloldalra irányítja az érdeklődőket. Közös együttműködésünk esetén az Ön AdWords hirdetései minden esetben a fent leírt elvárásoknak megfelelően készülnek, rendkívüli módon igazodva célközönsége elvárásaihoz.

Google AdWords kampánykezelés

 Mit varázsol egy AdWords szakértő?

 

Az AdWords hirdetési rendszerének alapja nem a mágia, hanem a matematika.

Egy AdWords szakértő munkájának oroszlánrésze számolgatásból, mérlegelésből áll, időnként elvesz vagy hozzátesz kulcsszavakat, új szövegeket ír, témakörök alapján keres új hirdetési felületeket, licitál a hatékony kulcsszavakra, folyamatosan figyeli a beérkező látogatók viselkedését és úgy gazdálkodik megbízója pénzével, hogy a lehető legtöbb megrendelés realizálódjon munkájából.

AdWords szakértőink külsős munkatársként Önnel együtt működve dolgoznak azért, hogy a hirdetésekbe fektetett összeg minél hamarabb megtérüljön és az AdWords bevételt termeljen.

A közös munka során önálló döntésekkel, kreatív ötletekkel, folyamatos eredménykiértékeléssel végezzük az AdWords kampánykezelés feladatait. Rövid, célratörő, közérthető összegzésekkel, aktuális helyzetjelentésekkel segítjük Önt a fontos stratégiai döntésekben, így nem kell folyton a statisztikákat bújnia, mégis teljes rálátása lesz az AdWords kampánykezelés folyamataira, eredményeire.

 

AdWords kampánykezelés ajánlatunk

Google-AdWords-kampánykezelés

 

  • Keresési Hálózat hirdetések Maximum 150 kulcsszó-ig 
  • Display kampánykezelés Maximum 50 kulcsszóra
  • Díjmentes kulcsszó kutatás (15.000 Ft értékben)
  • Konkurencia elemzés
  • Díjmentes kampánytervezés (20.000 Ft értékben)
  • Díjmentes kampányfelépítés (30.000 Ft értékben)
  • Alap kampány beállítások
  • Speciális kampánybeállítások
  • Érdeklődés szerinti célzások
  • Demográfiai célzások
  • Egyedi, kapcsolódó hirdetésszövegek elkészítése minden kulcsszóhoz külön (Tipp)
  • Kapcsolódó aloldalak megjelenítése kulcsszavanként
  • Havi 2 óra telefonos AdWords tanácsadás
  • Hozzáférés az AdWords fiókhoz (Tipp)
  • Igény szerinti összegző statisztikák e-mailben
  • Manuális licitálás az alacsony kattintási díjakért (Tipp)
  • Kizáró kulcsszavak kezelése
  • Hasznos SEO-tippek az érkeztető oldalak optimalizálásához
  • Beérkező látogatók elemzése
  • AdWords kampánykezelés összes részfeladatának elvégzése
  • Folyamatos AdWords teljesítményjavítás
  • Közérthető, lényegre törő eredmény elemzések
  • Ajándék remarketing kampány felépítés (10.000 Ft értékben)
  • Ajándék remarketing kampánykezelés (15.000 Ft értékben)

 

Google AdWords kampánykezelés árak

 

AdWords kampánykezelés ajánlatunk rendkívül vonzónak tűnhet, melynek oka egyszerű. Üzleti stratégiánk hosszú távú stratégiára épül, ezért számunkra elsődleges cél, hogy leendő ügyfeleink minimális kockázat mellett tudják kipróbálni szolgáltatásunkat, az eredményeken alapuló döntéshez.

Megéri számunkra ekkora értékű ajándékokat adni, nem lesz “olcsó húsnak híg a leve”?

Sajnos gyakran tapasztalható, hogy egy-egy hihetetlen ajánlat valójában csak egy felfújt lufi, ami a pénztártól való távozás után gyorsan leereszt. Szeretnénk megnyugtatni: Kedvezményes ajánlatunk teljes értékű szolgáltatást és valóban értékes ajándékokat tartalmaz, amelyekre szükség lesz a költségtakarékos, ám mégis hatékony AdWords kampánykezelés megvalósításához.

Google AdWords kampánykezelés

 Google AdWords kampánykezelés ára: 

30.000 Ft/hó

30 napra, Hűségidő nélkül, Áfamentes számla, Kombinált: Keresési, Display, Remarketing kampányok, Minden AdWords kampánykezelés során felmerülő részfeladat elvégzése, Látogatók elemzése, Élő telefonos tanácsadás, Gyorsan áttekinthető és könnyen értelmezhető jelentések igény szerinti tartalommal.

AdWords kampánykezelés ajándékok: 90.000 Ft értékben

Egyszeri, vagy az első hónapban opcionálisan igénybe vehető ajándékok (kivétel Remarketing kampánykezelés). A fel nem használt ajándékok nem csökkentik az AdWords kampánykezelés árait. Amennyiben az alap AdWords kampánykezelés nem felel meg minden elvárásának, kérjen egyedi árajánlatot, a kampánykezelés mellé járó ajándékokat ebben az esetben is felhasználhatja.

 

Mi a teendője a sikeres AdWords kampány elindításához?

 

Google AdWords kampánykezelés

Jelezze érdeklődését a kapcsolati űrlapon, néhány szóban megfogalmazva igényeit és elvárásait! AdWords szakértőnk rövid időn belül keresni fogja Önt.

(Tipp) Adja meg telefonszámát és hallgassa meg ajánlatunkat élőszóban, így azonnal választ kap kérdéseire!

Szerződéskötés esetén a kampányok 2-3 munkanapon belül elindulnak. Önnek egyetlen egyéb teendője AdWords egyenlegének feltöltése az Ön által meghatározott összeggel és máris a Google főoldalán hirdeti vállalkozását.

Jelezze megrendelési szándékát, vagy tegye fel kérdéseit AdWords szakértőnknek az  Önnek szimpatikus elérhetőségen!

Hívja AdWords szakértőinket:  70/624-1313 & 70/611-8751

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!