Kövess minketTwitteren és Facebookon

/// AdWords helyi vállalkozásoknak

Célzott AdWords kampánykezelés helyi vállalkozásoknak

 

Google AdWords helyi vállalkozásoknak (1)

(Tipp) Cím megjelenítés, hely szerinti célzás, a megszerzett látogatók többszöri megszólítása töredék áron, hirdetés térképeken (pl.: Google Maps) (Tipp)

 

Az olyan AdWords hirdetők számára, akiknek célközönsége jól behatárolható földrajzi területen helyezkedik el, egy különleges megoldáscsomag segítségével tesszük profittermelővé az AdWords kampányokat. Fő célunk, hogy minél több, az Ön tevékenysége után érdeklődő személyt irányítsunk üzletébe. Az AdWords hirdetési keret optimális kihasználásával megnövelhető az értékes, vásárlási szándékú látogatók száma.

Egy helyi vállalkozás számára készített AdWords kampány tervezésének első állomása az információszerzés. Egy telefonos vagy személyes beszélgetés során feltérképezzük vállalkozása üzleti szokásait, a reklámozni kívánt honlap adottságait és lehetőségeit valamint üzleti céljait és az Ön számára ideális ügyfelek jellemzőit és a hirdetéssel elérni kívánt célokat.

Ezt követi az AdWords kampányok alapjainak megtervezése. Kiválasztjuk az optimális hirdetési csatornákat, meghatározzuk az egyes kampánytípusok céljait és elvégezzük a legfontosabb célzási és szűkítési beállításokat, hogy az AdWords hirdetési keret minél nagyobb részét tudjuk értékes látogatók szerzésére fordítani.

Google AdWords helyi vállalkozásoknak

AdWords célzás/kizárás= Jó időben, jó helyen!

 

Vállalkozása,  jellemzői és az Önnek ideális ügyfélszerzési menetrend alapján választjuk ki az Ön számára a legmegfelelőbb megoldást. Hogyan néz ki ez a gyakorlatban? Íme néhány példa, hogyan szabjuk a célok köré az AdWords hirdetés alapvető beállításait 3 olyan esetben, amikor egy-egy városra korlátozódik a célközönség.

 

 

AdWords célzás

Google AdWords területi célzások Példa 1 – Debreceni gázszerelő

  • Ingyenesen házhoz megy
  • Ügyfélfogadásra alkalmas hely nincs
  • Ügyfélköre többnyire azonnal dönt a megrendelésről ha a feltételek megfelelnek a számára
  • Ügyfeleinek jellemzően több kérdése is van döntés előtt
  • Az e-mail-ben érdeklődők nagy hányada még gyors válaszreakció esetén is megegyezett egy konkurens szolgáltatóval
  • A telefonos megkeresések 50-70%-a komoly érdeklődő
  • Szolgáltatása jellege miatt kis arányban vannak visszatérő ügyfelei

AdWords Területi célzás: Debrecen + 50 km-es vonzáskörzete

Cím megjelenítés mellőzése, külön ajánlatok okos telefonokról indított keresésekre, azonnali hívásindítási lehetőség, térképes keresésekre célzott hirdetések megerősítése, település + szolgáltatás jellegű szóösszetételek kiemelt helyeinek elérése.

AdWords célzás

Google AdWords területi célzások Példa 2 – Pécsi fodrászat és parókabolt 

  • Ügyfelei szinte kizárólag pécsi lakosok, a parókákat viszont az ország minden tájáról keresik.
  • Leginkább a telefonhívás hoz számára minőségi érdeklődőket,
  • ügyfelei számára a két legfontosabb szempont a nyitvatartási idő és a távolság.
  • További tapasztalata, hogy paróka után érdeklődők sok olyan kérdést tesznek fel telefonon, amik megválaszolása sok időt emészt fel, ráadásul a beszélgetés legtöbbször azzal végződik, hogy még körülnéznek az oldalon.
  • Visszatérő ügyfelei 25-50 éves korban járnak, jellemzően nem a legolcsóbb megoldásokat keresik, inkább a minőség és ár/érték fontos számukra.

AdWords Területi célzások:

  • Fodrászat: Pécs
  • Parókabolt: Magyarország

Cím megjelenítése mindkét témakör esetén, telefonszám csak a fodrászattal kapcsolatos keresésekre jelenik meg. Okostelefon felhasználók célzása külön ajánlattal mindkét esetben, Kampányok időzítése a nyitvatartási idő alapján. Az akciós, ingyenes szolgáltatásokra, termékekre utaló szóösszetételek kizárása.

 

 

Google AdWords területi célzások Példa 3 – Budapesti nyelviskola

 

  • Ügyfelei közül a legtöbben Budapesten tanulnak vagy dolgoznak, de nem feltétlenül budapesti lakosok
  • Az e-mail-es és telefonos megkeresések azonos mértékben jelenthetnek új tanulókat
  • A tanulók legtöbbször nem egyedül kezdik a képzéseket, jellemzően egy ismerőssel vágnak bele a nyelvtanulásba
  • A képzésre jelentkezők kb 50%-a már próbálkozott más nyelvtanfolyamokon
  • A tanfolyamokra jelentkezők kb. 30-45 %-a külföldi munkavállalás, 20-30%-a pedig tanulmányi felzárkózás miatt kezdenek nyelvet tanulni

AdWords célzás

Prioritás szerint a legfontosabb szempontok a tanulóknak:

  1. Rugalmas időpontok
  2. Képzések helye
  3. Oktatás színvonala
  4. Tanfolyamok ára
  5. Legyen ismerőse az iskolában

AdWords Területi célzások:

Budapest + Budapest 60 km-es körzete + Budapest 30 km-es sugarában elérhető települések külön célzási beállításokkal

Ebben az esetben nem nehéz bakot lőni:

  • Ha csak Budapestre célzunk, akkor sok olyan vidéki diákot is elveszíthetünk, aki Budapesten dolgozik vagy tanul, de más településen él.
  • Ha Budapest + 60 km-es célzást választunk, akkor nem csak azokat érjük el, akik valóban célközönségünk
  • Ha csak olyan szavakra hirdetünk, amelyek tartalmazzák a Budapest kulcsszók, túl kevés érdeklődőt érünk el
  • Ha általános kulcsszavakra hirdetünk, túl magasak lesznek a kattintási árak, és alacsony a megtérülés

Célzott kulcsszavak, alacsony kattintási díjak!

A kulcsszavak összeállítása során nagy hangsúlyt fektetünk az alaposságra, a kulcsszókör logikája célközönsége keresési szokásait követi, nélkülözve az általános, vagy egyéb területre utaló kereséseket. A kampányfelépítés összességében weboldala menürendszerének és a témával kapcsolatos kulcsszavaknak egyesítése. A végeredmény egy átlátható, követhető rendszer, amelyben kulcsszavak, témakörök, marketingszövegek alapján fejlesztjük AdWords kampányait.

 

Google AdWords helyi vállalkozásoknak

 AdWords kombinált célzás: Település+kulcsszó+érdeklődési körök

 

Fontos a jó időzítés, ezért AdWords hirdetései az Önnek ideális időszakokban futnak, egyéb időszakokban automatikusan szünetelnek. Így AdWords hirdetési kerete a valóban értékes látogatókra fókuszálódik, javítva a hirdetés megtérülésének arányát.

Hirdetése olyan Google keresésekkor jelenik meg a Google kereső első oldalán, vagy első találatai között, amikor tevékenységi körzetén belül keresik termékét vagy szolgáltatásait.A hirdetések alatt további figyelemfelkeltő, hasznos információkat jelenítünk meg, kiemelve hirdetését a többi AdWords hirdető közül. Fő célunk, hogy a célzott keresések minél nagyobb százalékát az Ön weboldalára juttassuk, ezért a teljes AdWords eszköztárat vállalkozása központi helyéhez hangoljuk.

 

Google AdWords helyi vállalkozásoknak

Azonnali kapcsolatfelvétel!

 

A telefonszám megjelenítése azonnali kapcsolat felvételi lehetőséget biztosít célközönségének vállalkozása ügyfélszolgálatához, okostelefonról indított keresések esetén pedig a telefonszámra való kattintás egyben hívásindítás is. Mérve a hívások eredményeit, könnyen értékelhetővé válnak a valóban hasznos, ügyfélszerző csatornák, amelyeknek hatékonyságát tovább erősítjük.

 

 

Google AdWords helyi vállalkozásoknak

Széles körű, célzott elérés!

A Google AdWords Display hálózata olyan weboldalak összessége, amelyek megjelenítenek Google AdWords hirdetéseket. Ezeken a népszerű oldalakon témakörök, érdeklődési kategóriák alapján célzott hirdetéseket helyezünk el képes, szöveges, vagy video formában. A vizuális hirdetésekkel impulzív ajánlatokat, hasznos információkat küldhet célközönségének, kiemelkedve konkurensei hirdetései közűl. A Display hálózaton futtatott hirdetések sok esetben jóval olcsóbbak a keresési hálózaton tapasztalt kattintási díjakhoz képes, ezért egy ügyesen beállított kampány kiváló ár/éték arányú hirdetési megoldás a helyi érdekeltségű AdWords hirdetők számára.

AdWords hirdetése megjelenik az online térképes keresésekkor is. A térképtalálatoknál megjelenő hirdetések rendkívül hatékonyak, hiszen éppen akkor, éppen ott jelennek meg, amikor valaki az Ön tevékenységével kapcsolatos témakörben keres megoldást. Ez a megoldás felfogható egy online cégtáblának is, ami jelzi: „Éppen ezzel foglalkozunk és nem is vagyunk messze…”

Érdeklik áraink? Nézze meg ezen az oldalon!

/// Twitter hírek

Kövess minket a Twitteren!